Det går fort när man har roligt !

Klockan är 00.42, har äntligen lite tid för mitt så aktiva bloggande... NOT! Menmen har väl fått för mig att jag har för lite tid för att hinna blogga.
Dagen har varit en aning intensiv i för sig. Men fixat mycket:

Morgon: Sökt in till en massa universitet
Mitt på dagen: Dukat och fixat åt mamma
Kl halv fyra: Hem duscha. käka, fixa hår!
Runt fem: In till stan bli sminkad, kolla kläder
Runt sju: Äntligen käka
Runt åtta: Gå modevisning, fy fan det var hemskt!!
Tio-tiden: Dra till kajsa och bara mysa, sen hem med mich
 
Asset trött just nu, men var så sugen på att börja blogga seröst nu!
Kolla lite bloggar hos Kajsa med LindaSka fixa lite bilder från stockholm imorgon/// Pusspuss Anna Pettersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0