Måndag igen..

Det flyter på må jag säga, haft ett helt underbart påsklov kom hem från Göteborg igår sen balträning på det, fint!
Blev en aning för mycke fest, räknade lite på det där 5 av 10dagar..
Inte bra för formen som inte finns :P men fick besked om att jag kan börja träna igen,
var nämligen uppe hos doktorn i västervik en sväng idag.
Så man kanske hinner komma i form...

Ps. klar med loggboken till prodjektarbetet nu också!
Skrev hela fem sidor, så nu orkar jag inte skriva mer här, men bilder ska jag bjuda på.

    
Detta gänget drog till Göteborg minsan !!
        
Fest och shopping  var det..
  
Haha bye bye, losers!
Anna


Kommentarer
Postat av: Julia

ett gott gäng verkar ni va , precis som mina vänner =D Puss

2009-04-20 @ 23:15:50
URL: http://jselstad.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja man klarar sig inte utan sina flickor :) de gör livet till en ljusare plats!

2009-04-23 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0