Stressad?

Haha, var hos min massör/healare idag. När hon healde mig och undersökte mina tankar sa hon att hon fann så extremt mycket tankar att hon inte kunde läsa dem alla. Dock sa hon att hon "såg" ett stort berg med böcker/läxor och hon såg att jag gärna skulle vilja fly härifrån, alltså fly Vimmerby.

Har aldrig trott på detta houkuspokus, men jävlar det var inte illa pinkat må jag säga. Så fort det blir helg rymmer jag ju från stället och det där projekt-arbetet har tagit upp alldeles för mycket tankar. Detta var aningen läskigt, men coolt!

Sen blev det baldans med oskar minsan, lite snurrig.. sen hem fixat det där projekt-arbetet, skönt!


Längtar till detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0