Har packat ...

Har packat endel till Göteborgs-resan med flickorna nu! Jag är värkligen sugen på att få shoppa lite, kanske hitta studentklänning- behövligt!!!
Lite bal-grejer bör ju också fixas: handskar, väska och skor sen är kittet klart :D me like

Lite förslag till studentklänningen, dock funderar jag på att äga ut alla genom att ha en CHOCK-ROSA lite studentklänning. Det kommer nämligen passa ganska bra till min ganska diviga text på mössan :P



Dock tråkigt att micha-picha ska med nu, kanske bra så vi inte blir för mycket syskon som vi har tendens till att bli, tävla i allt och faightas som bara den.
Man måste ju vara ifrån de man tycker om för att inse hur mycket man gillar att umgås med dem <3 gäller även andra människor som jag saknar, ni vet vilka ni är, puss på er.

Lägger upp lite bilder från Michelles och min påskhelg uppe hos Gustav och P8 //// Love Anna


         


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0