Skriva av sig, ännu en vecka har gått

Börjar dock nerifrån, enjoy. I know I did

Lördag:
Lite jobb, in till stan träffa micha sola lite. Drog med micha till Kajsis som hade tacoskväll med filmmys, mycket uppskattat. Bästa filmen någonsin, Blades of glory. Den är så skön asså, och vi kom på att den ljusa killen är hur lik Oskar Ericsson som helst. Tillbaks till mich, som vanligt fastnar vi i tjejsnack.. satt där och babblade om livet till kvart över ett. Många roliga och lite snuskiga saker drogs upp, uppleverser och erfarenheter är till för att dela.

          
Helt sjukt lika, tvillingar? samma mamma eller pappa?

Fredag:
Underbar jobbdag, det svänger fort på Tobo golfresturang. Hinner sätta sig ner och käka frukost med personalen inte för att man säger för mycket men trevligt att höra vad de andra har att säga. Hinner sitta och disskutera igenom hur vi ska göra med maten för dagen, tacos by the way. Får ut maten jättefort, ingen stress alls. Blev det övningskörning med golfbil, gud va läskigt det var. Körde ner i en stenmur men jag fick upp den lilla saken igen, som tur var. Chefen och jag fick oss i alla fall ett och annat gott skratt under tiden. Tillbakavägen gick mycket bättre, direkt in till tacosen som bara väntade på att bli uppslukad av mig. Hade världens största leende på läpparna när jag åkte hem sedan, fint!
Så glad var jag !


Torsdag:
Monsterdag på jobbet, 101 dagens. Var till att laga mat som en galning må jag säga. Fick även cykla till jobbet 1 mil, och jag var inte den som bangade under michas födelsedag inte, blev champang, cider och öl där ja. Kändes lite dagen efter, särskillt under cykelturen. Sedan han vi inte riktigt med att käka på grund av att det var så mycket folk hela tiden. Jag är en sådan person som kan bli väldigt arg och tjurig om jag inte får mat. Och att laga mat till över hundra pers när du själv inte hinner äta för en efter åtta timmar är värkligen nerbrytande, skitdag tills...
Jag fick två kramar av en random golfkille i tjugoårsåldern, haha då känner man sig lite uppskattad :P haha

Onsdag: (Ingen vanlig dag, för det var michas födelsedag)
Michan 19år, det började med lite champange och paketöppning "hemma hos mig"(numera syrrans lägenhet). Sen blev det middag på den nya resturangen vid gamla lilla krog (namn?). Grymt trevligt, jättebra servitörer och god mat särskillt desserten, kan värkligen rekomendera stället. Sen vidare upp och fjolla oss i lägenheten, mycket bra musik spelades. Dock blev det inte utgång för hela gänget, men Hanna och jag gick ner till Harran och fick i alla fall se Nicke sjunga lite karioke. Det var värt att hålla sig vaken till det. Än en gång grattis mich diggade din tårta, http://www.michelleewegert.blogg.se/



Tisdag:
Stor shoppingdag, och det är behövligt då och då. Det värsta är att jag kan känna den där kicken av att köpa saker, blir superduperglad.. shoppaholic helt enkelt. Gick in på Intersport i intresse av ett par bra gå-skor inget annat. Det ändrade sig dock snabbt, och slutade i tre par skor, en bikini och en pumatröja. Nöjd med allt så det sved inte på något sätt.
Sen var det bara håret som såg dassigt ut, det fixade jag och syrran ganskla snabbt. Dock gjorde jag hennes hår också... hämtade ut hennes löshår och gudomligt resultat, själv var jag bara halvnöjd..

     

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha du borde söka till idol gumman ;) tihi..



namn: Kontrast kök & bar

2009-08-17 @ 02:28:34
URL: http://kajsaedvinaellen.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Haha, jag vet jag sjuner som en kratta :P men va fan jag satsar ju inte precis på att låta som en sångfågel tss

2009-08-17 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0