Kräfftfiske, shopping, ös på örs

Gårdagen blev tillsist en mycket roligt dag och kväll. Var uppe tidigt och fiskade kräfftor med pappa och Emma. Sedan bar det iväg mor Jönköping där Emma och jag hittade oss varsin dator, blev dock ingen rosa. Men svart funkar det med. Men måste erkänna att när vi kom in i butiken sprang jag fram till en rosa dator och tänkte " den här vill jag ha!". Dock kostade den ungefär min dator-budget gånger två, så var tvungen att backa undan. Damn! Fick tänka på funktion före utseendet i detta ärende. Rätt nöjd endå, extra nöjd blev jag senare när vi gick över till kläderna. Hittade mig ett par klackisar, en kavaj och ett par snygga slitna jeans!



Nyköpta grejer <3


Ett extra tack till Lovis, som hängde med till örs ! Det var skitkul rent ut sagt, blev mycket dans. Sista dansen var lite oväntad, Erik stod för den. Även kul att träffa Anton och allt kisa-folk, var ett tag sen nu.


Även ett tack till Nattis, som ställde upp med sovplats. Det första jag sa när hon släppte in mig var "Varför har du kläder på dig" det tyckte hon var lite knäppt av mig. Men vadå jag förväntade mig att hon skulle komma ut som en liten koldolme inlindad i täcket, klockan halv fyra på natten skulle i alla fall jag aldrig orkat ta på mig innan jag öppnade dörren. Aja, skönt att sova!
Puss&torsk Anna J Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0