Scotts

Blev till att ställa bilen tillsist, så gick det med att vara nykterist.
 
En kväll som stavas, M i c h a. Inget fel med det asså, blev mycket rock'n'roll och det gillar jag väldigt mycket. Började med lite sedvanlig förfest hos nattis, mys med flickorna  och Andreas som man inte sätt på tre år eller nått!? Fick dock aningen snefylla när vår skjus banga, eller ja det hade väl blivit ett missförstånd.. Men gud så in i helvete förbannad jag blev, sorry!! Får tacka Vickan som ställde upp och körde, guld. Väl där blev det att ge scottsbussen ett par pussar. Sen blev det dans, dans och åter dans. Tråkigt att man tappade bort alla, eller ja de som inte hängde konstant framför scotts så klart, för det var ju där jag hängde.

Kvällens komentar kom från mich: "Skulle du bli ledsen om jag dog??"
 Skön komentar, men vart kom den ifrån!?

Var på sjukan innan också för att ta en hepatit-spruta nu innan allt kommande resande, så kollade jag upp min axel/skulderblad som jag haft ont i.
Nattis komentar på jobbet var: "tänk om din axel ruttnar bort".
Och tydligen var det en virussjukdom som sätter sig på nerverna runt axlen, den kommer så klart inte ruttna bort! Men tydligen ska den få läka ut själv, inte så roligt eftersom det känns som man får en kniv i ryggen vid varge andetag. Ska räkna med att leva med det i en månad nu.... ohhhhh







Hade tid över, blev anna-kameratid! kamerakåt som nattis alltid säger :)
Det bjuder jag på, Pusspuss Anna J Pettersson
                   


Kommentarer
Postat av: Majsen

vafaan gör annie på bild nr två? haha :P

2009-08-11 @ 23:16:46
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, ja du :P hon ser ut sån ibland

2009-08-14 @ 21:17:48
Postat av: Anna

Jahaaa, bild nummer två :P haha, hon fixar och trixar med michas boddy. Du vet en sån där jobbig man måste knäppa i skrevet XD

2009-08-14 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0