"Ja här skulle man kunna åka ut och mörda hela familjen"

Ja, min mor vet verkligen vad som får upp julstämningen elller kanske inte!
(hon menade det så klart inte hoppas jag, Emma och jag fick i alla fall ett gott skratt)

Nej, det blev tillsist en av de bättre jular jag haft, väldigt chill utan att behöva åka och vara trevlig hos släktingar ingen av oss känner. Utan blev en hemmajul, med julgranshuggning, skidåkning, bastu och massor med god mat. Sen kom lite släkt över till oss och jag och tjejkusinerna parkerade oss i soffan framför
"The proposal", bästa filmen! Fick lagom med julklappar i år, som en adidasklocka med matchande adidas mys-sett, pengar, filmen och även ett kors att bära runt halsen med en liten hälsning "I belive in you". Tack för en grym jul!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

^^

2009-12-27 @ 21:56:08
URL: http://kajsaedvinaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0