Julmums !

Efter renoverat ett tag börjar jag och mamma bli hungriga, och jag var ganska sur och arg eftersom det börjar bli tråkigt att renovera. Nu när jag hjälpt till med det i alla fall två månader.

Mamma- Anna, vad ska vi ha för mat idag!?
Anna- Hum, vad sägs om kladdkaka bara att man blandar i skumtomtar!?
Mamma- Men Anna seriöst vad ska vi äta?
Anna- Ät vad du vill jag ska ha kladdkaka med skumtomtar i !
Mamma tänker: ( UNGE!!)

Sagt och gjort så blev det kladdkaka med skumtomtar i, måste rekomendera väldigt gott ! Bara att göra en kladdkakesmet och blanda i små bitar av skumtomtar, mumma! Blev självklart lite middag innan det, mamsen lagade lite ungsomelett till oss.



Kan dock inte bestämma mig om jag gillar dem små söta rakarna som de är,
 allt blir bättre med kladdkaka :)
// Annajpettersson (the true story)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, jag bara älskar min godis-anna! :) haha!

2009-12-10 @ 21:00:32
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Anna

haha tur det :)

2009-12-12 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0