Mycket film

Ja nu har det blivit ett par stycken, den bästa av dem alla var The proposal som Kajsa och jag roade oss med under lördagenkvällen, sen dagen efter blev det även I taket lyser stjärnorna mitt under lussebaket. När man sett RYAN RENOLDS i den förstnämda filmen är det svårt att överträffa The proposal, som just nu är min favvofilm.

Sedan igår blev det filmkväll med brudarna Nattis, Fahita(Falida), Hanna och Michan. Efter Desperate housewives så klart, det kan jag inte missa. I alla fall klassikern Tomten är far till alla barn, som jag aldrig sett förut. Den var helt störd men riktigt underhållande, jag gillade den!

            

// A


Kommentarer
Postat av: Kajsa

det är oxå min älsklingsfilm nu.. lr ja, han iaf ;) hähä

2009-12-03 @ 00:13:18
URL: http://kajsaedvinaellen.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha han med lite smör på :P

2009-12-04 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0