Mycket julstyr..

Linköping imorgon, för sista julshoppet. Blir att köpa en massa till det nyrenoverade så som lampor, gardiner och massa småsaker. För min egen del blir det lite julklappsshopping till mig själv. Ska försöka hitta en ny helt egen kamera.

Idag gick syrran sista dagen i skolan innan jullovet och vet ni!? De fick gröt till lunch, gud va sugen jag vart på att sitta i matan. Käka, snacka och softa. Det var den första gången jag längtade tillbaka till skolan.

Remember this!?

Var en sväng på gymmet med Mich idag,
vem vet kanske kommer ute en aldeles egen träningsvideo.

Puss&Torsk / Anna


Kommentarer
Postat av: Linda

Hjälp vilken gammal bild! :) roliga minnen:)

2010-01-25 @ 21:46:53
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0