Jag har alltid sån tur asså...NOT

Kul ju, här tänker man yes äntligen helg, skönt hänga med kompisarna kanske dra på fest eller bara ha det allmänt gött. Men nejnej, så märker man fredag-eftermiddag att något inte riktigt känns okej. Jaha, magsjukan jihuuu jippi. Seröst som kajsa sagt, "Anna, det borde finnas en speciell försökring bara för dig"  Jo jag börjar också tycka det, skadar eller blir alltid sjuk inte så kul! Blää

Tänker dock bara framåt och med posetiv syn på den kommande tiden. På långfredagen har micha och jag planera ett litet besök uppe i stockholm, förväntar mig fest med underbara människor och massa fjolleri. Sen blir det att softa sig igenom påsklovs veckan sen drar det iväg på road trip igen. Assfint! Blir fyra eller fem flickor från klassen som sticker upp till göteborg. Fest och shopping står högst på listan, även kanske Liseberg haha, fan va fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0