Frisören vart är du?

Haha jo idag vart det en sväng till Hultsfred, för att prata ihop mig med frisören om vad det blir för balfrisyr. Men var var hon då?! nä, inte där! Även fast kajsa och jag åkte in till centrum och tog en fika sen åkte tillbaka, fortfarane inte där, piss! Aja, det löser sig.

Blev visst en Anna-Kajsa-dag idag.. Nu ska vi käka något tror jag!?
"Nä, jag är inte sugen på något sött vi kan väl typ käka blåbärspaj.. med vaniljsås... och glass?"

Ps. Gjorde nått dum igår, men vissa beslut kan ej ändras bara fullföljas. Go for it, I guess!


Hoppas frisören kan göra underverk, gillar lockar, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du igår?!

2009-05-09 @ 15:55:29
URL: http://miche
Postat av: mich

vad gjorde du igår?!

2009-05-09 @ 15:55:56
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Annapanna

du får se, din korv :P på studenten kommer det visa sig!!

2009-05-11 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0