Hur man klarar av sista månaden i skolan..

.. ta på studentmössan och njut!!
Seriöst det är mycket nu. När jag gick här hemma förra veckan i min blårutiga morgonrock med skyhög feber och med en stor hög med läxor framför mig. Vad gör man då för att inte totalt bryta ihop!? Tar på sig mössan, jag lovar det hjälpte!

Har ni nån gång tänkt att mobilen alltid ska göra ifrån sig ljud på de mest otänkbara ställena. När jag nu äntligen skulle få slappna av och sola solarium i tio minuter. Jo just under dessa tio minuter ska mobilen ringa som bara den. Ni kan ju tänka er hur roligt det måste sett ut när jag ålade mig fram till den, två gånger! först var det ingen i luren, iriterad!! Sen mamma, iriterad!!

Innan solningen var jag i lägenheten och fjollade omkring, blev lite bilder.. haha


Nu måste jag plugga, massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0