Lose weight, or die trying

Haha, eller kanske inte!

Nej men seriöst, jag kommer inte i min balklänning (kommer i den men ser ut som en uppstoppad korv, inte för snyggt!) Ahhh. Så förbannad man kan bli, men det är väl bara dra ner på sockret tills dess. Kan vara så att det har blivit endel av det denna dag, höhö. Ut och springa med mamsen och broder min nu, blir runt sjön!! Kommer dö!
Om jag aldrig får chansen att säga detta till de jag älskar så: jag älskar er!

På tal om älskar, jag älskar tydligen lisa, blev tvingad att säga det till henne hela tre gånger innan hon sa varför. Jo för jag "tappade" bort min mobil i igår när kajsa och jag var och solade trodde jag, men lisa hittade den idag på morgonen på skoltoan. Därav denna tvångskänslo-tömning, dock skönt att ha den tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0