Vimmerby som sommarstad

Äntligen kan man sitt ute och bara njuta av solen och umgås utomhus. Vimmerby har blommat upp till en helt underbar sommarstad, öl-tältet blev verkligen succé! Dock var halten alkohol i Annas blod alldeles, alldeles för hög under fredagen. Ber om ursäkt, var därför spiknykter denna lördagen :) aningen stolt!

Fan va roliga citat jag hört denna kväll, här är två
 "En kula i huvudet skulle han ha"
"Så mycket som jag fått hångla här har jag aldrig änns hånglat med min flickvän och vi var ihop i två år"

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha vem sa det sista? XP haha

2009-05-31 @ 11:29:59
URL: http://kajsaedvinaellen.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha, säger som kajsa! vem citerar du på det sista?



Och för att upplysa; Ett skott i huvuet på honom skulle inte sitta fel. Haha!

2009-05-31 @ 12:41:25
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, syran och jag möte en skapligt full man :P han sa det till vakterna, och emma och jag bara dog! tss mich: OM han ska!

2009-05-31 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0