Så trött att jag blir pigg

Har ni något gång varit så trött att det slår över till jättepigg i stället!?
Till exempel efter en tuff skoldag, mässa av något slag eller bara en vanlig dag då man skärper sig lite extra. Efter när nervösiteten släppt blir i alla fall jag väldigt flummig och trotts att jag är trött blir jag pigg.

Som gårdagen, det började med att köra postbilar och sedan tvätta. Och jo, jag blir lite smånervös när jag kör nya bilar särskillt om ratten sitter på fel sida. Micha och jag klarade det dock galant med de bilar vi hade nycklar till. Därefter trötta och lite småsega åkte vi hem till mig för att gymma och basta. Redan i gymmet började flamset ta över och sedan vidare upp till datorn, som har en jätterolig cam.

http://michelleewegert.blogg.se/2009/november/the-way-u-make-me-feel.html
Nu blir det gymmet, fegade ur fotbollsträningen i Söndags.
Blir på Onsdag i stället, nervös ! Puss&kram Anna J Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0