Imorgon beger det sig till Stockholm

Imorgon kl 7.00 lämnar ljusnefall för en hel-helg uppe i Stockholm. Då var det äntligen dags, eller igentligen inte äntligen. Denna dag har jag nu fruktat sedan jag slutade träna, där nån gång när jag började åka på semester titt som tätt. Ja som ni nog många vet, är inte träningen det låt oss kalla oss "ungdommar" sätter högst på listan när man är på semester inte. Det har blivit en hel del skräpmat och för att inte tala om den aning höga alkoholkonsumtionen under senaste veckor. Mitt mål är värkligen inte det samma, just nu handlar detta om att komma runt, hela låånga 3mil. Suck!

Dock ser jag ifram emot lite shopping under morgondagen och hotelvistelsen med familjen, har hört om bubbelpool. Jag gillare! Hoppas ju på utgång också så klart, det är så himla synd att min lilla syster är för liten för sånt. Utgång med broder!? Nja, asså det vet jag inte om jag törs. I värsta fall kanske, haha!

Har föresten uppgraderat min film lite, ni får gärna tycka till om vilken som är bäst. Nu ska jag väl ladda inför stockholm lite antar jag, packa endel också. Gud var ger jag mig in på !!

Efter två veckor av rockande, wicsh me luck !


Enjoy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0