Sista inlägget..

.. från Sverige.

Klockan är nu runt så där sju på morgonen. Inte det minsta trött även att jag kom i säng väldigt sent, efter att ha laddat över lite låtar på datorn och halvt packat ihop väskan. Tror att det är nervösitet som gör mig så här pigg, men det ska mamma och jag strax ändra på. Har låvat att göra en sista springrunda innan jag åker iväg, det är trots allt nästnästa helg som familjen Pettersson ska upp till Stockolm och springa Lidingöloppet. Just nu känns det inte så aktuellt tyvärr, efter två utlands resor och en omgjord knäskada är jag inte direkt i löparform.

Aja, nog klagat om det. Nu om två timmar sitter jag i Hannas bil på väg till Landveter, om hon nu får plats med mig. Sa att "nejnej, jag ska inte ha så mycket med mig tar en liten väska", jodå SURE! Blev den stora väskan trots allt, sorry Hannie.

See yaa.. pusspåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0