Mirakelkur!?

Finns det något man kan göra för att bli friskt!?
Påskledigt och klart att jag blir förskyld, synd asså. Sitter här och käkar vitlök och dricker övervarm te, hoppas på att det hjälper. Sol kanske hjälper!? Den lyser över fjällen just nu, blir att ta en lugn promenad och njuta av solen. Trots förkylningen lyckades Hanna och jag oss upp på Sandviksfjället igår, när vi väl kom ner igen var vi helt sjukt trötta. Aldrig har en så enkel pick-nick varit så god som den var där på toppen. Jag kommer jag försöka springa upp dit lite då och då, utsikten är underbar !

Bilden är tagen några timmar senare, vid solnergången igår.


Kirrar nytt jobb för tillfället, tisdag kommer jag testa på ett nytt jobb. Se om jag har "it" för att bli en riktig moneymaker ;) Haha. "If you never try you never know".
Önska mig lycka till, er Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0