Proppmätt, fortfarande !?


Jag, Sofia, Dina och Hanna rullade ut från Peppes pizzabuffé efter att ha suttit där i minst två och en halv timme. Detta var alltså igårkväll. Herregud, buffé är farligt, för vem vill inte ha valuta för pengarna ;) När vi väl kom ut stod vi där med en hel kväll framför oss, och visste inte vad vi skulle göra. Då kom jag med idén vi åker hem till Hanna och Dina och käkar glass, ja jag hade suttit och sneglat in dessert-utbudet som stod så fint på bordet. Sagt och gjort så satt vi efter att ha väntat på bussen en timme, hemma hos H&D. Där blev det Sex and the city, glass och min nya favorit-topping nutella-liknande chokladpålägg. Fler tjejkvällar röstar jag för, det var nice !
 
Efter tjejkvällen blev det att ta bussen hem till killarna hemma i lägenheten, någon måste ju se till dem om nätterna. Det har varit sådan mysig stämning i lägenheten nu senaste två dagarna, så fort norskarna är på besök finns det alltid levande ljus och chillmusik.
Annajpettersson


Kommentarer
Postat av: Michelle - BLOGGTÄVLING PÅGÅR!

Naaaj, kan inte då. Johan Falk på tvn! Men efter det? :)

2010-04-05 @ 20:17:19
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Michelle - BLOGGTÄVLING PÅGÅR!

Ajjemän, hörs i veckan :)

2010-04-05 @ 22:21:35
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0