Barutbildning, är sugen

Ett tag trodde jag att mina vilda dagar var över, men icke. Mitt party-sug ä större än någonsin, börjar fundera på barutbildning till våren. Kollat på en i USA, vill inte åka till någon i medelhavet. Been there done that ! Haha. Får se ska fixa en massa nu när jag blir ledig, som att söka skola till hösten. Tiden bara rinner iväg fortare och fortare, har sån åldersnojja. Bara tio år till tretti och då måste man vara klar med allt resa, uppleva, utbilda dejta vara ung och galen !

Men men nu blir det Bowling, ska bara hoppa i duschen.. inte lukta usch !

Kommentarer
Postat av: lisa

ska du nu plugga till? haha jo men lukta e ju myyys pyyys haha :P tävling på g anna ;)

2010-12-16 @ 20:53:31
URL: http://lisalofdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0