Giftarstankar..

Jag har nog fått bröllopsfeber efter denna helg, var är du mister right!? haha
Bröllopsmiddagen var jättebra, med god mat, gott sällskap och underhållande. Det bästa var brudparets första dans, jag som trodde man skulle bli tråkig när man gifte sig. Tydligen inte.

Gillade även att alla dansade glatt med alla, bra fart på stället! Hade dance-of med mor, far, mormor och alla andra släktingar och vänner. Det vill säga att under discolåtarna skapade vi en ring sen fick den som kände sig manad gå in och
 "do your thing". Det var jättekul att se att även de äldre bjöd till och gick in i ringen, under jubel och applåder. Mormor med systrar rockade på riktigt bra.
 

Det fula skrattet i bakrunden är tyvärr jag, det är så att jag får skämmas..
Pusspuss er Anna


Kommentarer
Postat av: Mormor

Bra filmat Anna, jag hör inget skratt, möjligtvis om jag lyssnar nu när du sagt det.

Fina vinterbilder, du är oxå duktig på fotande. Puss o kram MORMIS

2010-01-15 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0