Ofrivilligt

Ofrivilligt arbetslös? Ja så är det, nu har jag jobbat sista veckan på TAB.

Första gången jag blev arbetslös i höst såg jag det som en lång och välbehövlig semester och unade mig att bara vara med vännerna, gå och fika, shoppa, åka iväg på weekends eller man kan väl säga att det var mer våldgästa vänner flyttat iväg till större städer.

Men nu!?
Jag vill jobba, jag vet inte hur andra känner men jag gillar att få pengar !! Haha
Så vad står på listan, åka till brorsan i norge och hitta jobb? Eller törs man åka till australien och plocka frukt och bär i hettan!? Söka jobb här?

Australien har jag alltid haft lite av en förälskelse för, men det är långt dit !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0