2009/2010

Det började med Nyårsafton, det finns strots allt ganska stor risk för att det blir sent den dagen, eller ska jag säga tidigt!?

Blev festligheter i Norrköping hela natten minsan, började med lite plockmat hos Kajsas klasskamrat träffade även lilla Lina där med. Kvällen fortsate senare mot Vattentornet, där vi högst upp på taket firade in det nya året och även träffade på en ekorre. Haha, skulle jag haft en dagens out-fit kategori skulle han få dagens nomenering.
 Hissen ner till champang nere i allrumet, för att sedan ha lite efterfest med frasvåfflor. Snabb sammanfattnig av det hela, niiiice!

Dagens out-fit:



Gott nytt år på er, god fortsättning. 
Önskar Anna
  
  

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Haha, nej jag är ju sjuk. Kan vara det som spelar mig ett spratt! ;D

2010-01-06 @ 15:04:06
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad roligt ni verkade ha´ Det är så roligt att läsa vad du gör, så jag håller mig uppdaterad vad du har för dig. Har Emma och Oscar några bloggar ??

Mormis Jerry hälsar Jag är snuvig, tyvärr. Vi ses på söndag kramar

2010-01-15 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0