Träning på träningsvärk

Imorse blev det att dra till Gullringsbrudarna och träna lite, för en gång skull!
Tyvärr kände jag av träninsvärk sen dagen innan, humm.. varför då?
Jo, det är den där systern min som ska hålla på och visa mig nya dans-moves. Som oftast innebär att jag ska lyfta henne på något vänster, det är jättekul när vi väl gör det och vi skrattar tills vi båda ligger på golvet. MEEN! Som Tony Erving skulle säga.. så får jag ont här och var.

Jag kallar den "Eagel"
Tjejen(syster) kastar sig i killens(jag) famn och med killens kraft lyfter han upp tjejen på ena axlen, för att hon sedan ska sträka ut sig som en flygande örn, medans han snurrar ett varv.
Vi har dock aldrig riktigt lyckats få det att se snyggt ut, damn! Men grymt kul.

Just det i fredags var det fotbollsparty på relaxen :) nice, nice !
Med bad, exotisk bricka, lekar och en massa fjolleri.



Riktigt goa tjejer hela bunten ! puss&torsk från Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0