Efter mycket om och men..

Nu är jag ensam tjej i hushållet, nu söker jag ny rumskamrat ! Någon som vill bo med mig !?

Mia lämnade oss i gryningen efter mycket om och men, hon fick lifta till tågstation! Kick(Arbetskamrat som skulle skjusa till tåget.) missade nämligen att ställa om klockan till sommartid, så där stod vi med tretti minuter till tåget gick 4km bort, vi sprang upp till bussstationen. Söndag betyder inga bussar i princip, Oscar sprang ut mitt i vägen och stoppade en bil och vi slängde in alla väskor utan att mannen i bilden han yttra ett ord. Det var sjuk panik där ett tag, dock tror jag allt löste sig. puhhhh !

Lycka till i Sverige och i Usa, så avundsjuk.

Redigerad bild från helgen, bye bye // AnnajP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0