Soft jobb-dag

Denna vecka jobbar jag på samma jobb som Mia och Deborah, dock inte samma avdelning tyvärr. Får försöka ta lunch samtigt så vi kan luncha tillsammans. Skulle sitta fint !

Arbetsintervju igen!? Igår var jag på arbetsintervju igen, gick mycket bättre än förra gången. Hoppas på att få ett soft helgjobb så pengar kan börja rulla in, nice. Sen ska jag shoppa mig en helt ny garderob, jag gillare! Hanna och jag tog en sväng på stan idag också, inte alls shoppingsugen eller så!?

"Den första dagen av resten av mitt liv"
Min miljonärs-bror Oscar och jag ska bilda en pakt/ed, om ett bättre levande. Det vill säga sluta med alkohol, socker och snus. Snus gäller då kanske inte just mig, det är inte riktigt min grej. Jag faller mer för Kladdkaka, glass, nutella och gärna allt på en gång. Vilken otrolig kombination !



Kommentarer
Postat av: Michelle

Tyvärr inte, du kommer ju inte hem i vår "/

2010-03-24 @ 17:43:32
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0