Min är snyggare än din !

En så lyckad fredag :) trots huvudvärken som smög sig på fram mot eftermiddagen. Jobbade med Debbie och Mia, och sen kom Sofia till lunchrummet och joinade frossätandet av fredagskoset, fruktbricka och nötter. Medans vi satt där och frossade planerade vi lite inför helgens play-date. Kan nog bli kosligt :)

 

Öh vi ska till kontoret och festa där ska ni med!? Mia och jag tittade på varandra där vi stod oduschade och trötta, inte en chans var min första tanke. Dock lyckades vi med att få igång peppen när grabbarna åkte i förväg och vi fick duscha, välja kläder, sminka oss och lyssna på bra musik ! Journey- don´t stop belive spelades bland annat.

 

Tillsist kom vi till NNS-kontoret i Klöverhuset mitt i byn, där radades öl upp på löpande band. Bara att tacka och ta emot, ett känt motto i Bergen är "Man säger inte nej i Norge". Blev mycket säljar-snack och snart var jag insåld till att börja som säljare, skulle vara soft att tjäna extra-pengar. Ligger lite back fortfarande men, det gäller att kunna njuta av det som är gratis i livet också.

 

Sjöboden nästa, blev live-musik, chill, mer öl, mer trevligt sällskap. Dit blir det att gå oftare, om jag får med mig någon. Kvällen som aldrig tog slut? Snart var vi påväg med en skolös Sebastian mot en efterfest hos en jobb-kompis till grabbarna. Där blev det till att ladda om med vatten och lite massage. Skönt att få sova i en stor säng för en gång skull. I helhet ett underbart avslut på Mias tid här, tråkigt att bli själv här nu !

Det här med smak på män, alla har sin egen smak. Haha, höll nästan på att bli cat-fight här idag.. eller inte! Vad det gäller utseende kan man aldrig säga att någon ser bättre ut än någon annan, allt ligger i betraktarens öga ;)

Ha de'

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0