VinMonopolet

Då var jag vuxen, shoppat på systemet idag.
Blev ett rosa rosévin med smak av banan och caramell vid namn "Pink dragon".
 Låter det inte som något mumsigt!?


Blir perfekt till helgens festligheter som dock inte riktigt är färdigplanerade, det ända som är planerat är utgång. Mia sprang runt och visade alla möjliga uteställen. Hoppas på att vi kan hitta något bra ställe där man kan umgås med en massa norska snyggingar. Ska bli roligt(göj) att få använda min så snygga norska: Ka!? Ka!? Ka!?
(Det betyder: va?) Ett återkommande ord för min del, är svårt att alltid förstå allt. Vanskligt värre !
Ha dé // A.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag tycker det är fint att du först anser dig vuxen o sen pga av att du kommit rosa vin som heter pink dragon ^^ sötpanna :P tss

2010-03-17 @ 23:30:11
URL: http://kajsaedvinaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0