Ka skjer..

Mycket som hænder och tiden går ofantligt fort har jag kommit fram till, ett år sen balen igår. Var inte det nyss? Aja, what a fuck tiden går fort nær man har roligt. Sista månaden har flygit førbi och jag vill inte att iden ska gå fortare nu, den kan gærna stanna upp før ett tag, så jag hinner tænka. Lever ett liv jag inte trodde fanns och funderar på vad ær værklighet och vad ær fantasi. Om jag tittar tillbaka bara ett år vem hade då trott att jag skulle sitta hær och skriva ett halvnorskt inlægg om mitt liv i Norge.

Tränar mina norska-kunskaper
Har hatt ei herlig helg her i Bergen som eg avslutta med ein Orio-milkshake på Firday's, såååå digg! No er det mandag og ein ekstra frida, og det seier eg ikkje nei til. Håper at eg får trent litt i dag, og at eg får orden på litt jobbpapir og andre småting.


Nu før tiden tænker jag mycket på vad som førsigår dær hemma, hur somaren kommer se ut. Hoppas att alla kan samlas och prata om vad vi gjort det senaste månaderna. Kænner mig inte direkt uppdaterad, mycket på grund av internet funkar inte hos oss på Jægarbakken. Svænger dock førbi våra kæra jobbkompisar och snor inernet ibland. Dock blir det mest "jobb" då och inte mycket snack med the people back home.
Love Anna J Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0