Jentekveld

Denna helg har varit och är fortfarande en flytt-helg, sjukt tråkigt. Städade just ur det sista i gamla lägenheten, var verkligen inte superglad just då! Nu känns det mycket bättre när allt är klart.

Nästa helg blir defenitivt bättre, tjej-kväll planeras för fullt. Ska bli lite middag och massor roliga drinkar, sen blir det ut och clubba lite. Äntligen! Har varit så sjukt festsugen nu ett tag. Ett problem bara, vad ska jag ha på mig, har bara massa gammalt skit. Buhu för mig, shoppa eller inte shoppa!? Det är frågan!!
Hatar shoppa i Norge, svindyrt.

Slängde in en liten drink-bild !
Åh saknar Göteborg 2010, att stanna och ta en drink på Hard Rock Café mitt i shoppingrundan är helt genialt! Tror jag fick i mig fyra stycket Strawberry magaritas, under den helgen. Solklar sommar-favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0