lite av varge

Just nu sitter jag i lägenheten och filurar, väntar på att syrran ska komma hem. Sen blir det packa för påskfirning nere i Lund. Åker tydligen redan i imorgon vid två, överraskningen till Pappsen har avblåsning vid åtta. Vill vi hinna med att käka ute hela gänget innan. Ska bli jättemysigt, hoppas jag får ett påskägg! Vid alla högtider önskar jag inom mig att jag var liten igen.

Arbetsintervjun gick jättebra, så nu måste jag välja mellan två jobb. Fan, beslutångest! Har egentilgen sagt ja till ett av jobben redan, men ser inget kontrakt i handen. Inget säkert före det, kan ju inte tacka nej till det andra tills jag skrivit på.

Nu blir det ut och springa en sväng, rätt tung tjej just nu. Damn you B&J !
Det blir bättre i alla fall !
 


Kommentarer
Postat av: Sofia Berg

Va för jobb då?:DD

puss

2011-04-21 @ 23:35:44
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0