Tiden flyger förbi

Nu har jag befunnit mig på Svensk mark i snart en hel vecka. Hunnit med jättemycket och måste erkänna att det känns som jag har varit hemma en månad! Har sprungit och hälsat på en massa folk och fikat och myst med familjen. Ute och gått med Lollo min kära hund också, gosch I love her. Blir så glad att hon trotts så lång tid vet att jag är hennes matte och att hon lyssnar mer på mig än mamma(Mohaha). Så när mamma kallar så kommer hon och sätter sig vid min vänstra sida och tittar upp på mig, inte på stakars mamma. Som går ut och går, matar och sköter om henne nu när jag varit borta.

I skrivade stund sitter jag  här med smootie toppad med keso efter en långprommenad med Elin och Emma. Nyttigt värre ju, för vem vet beach-säsongen kanske kommer tidigt i år ^^
Förlängt håret på min kära lillasyster, som jag spenderat mest av min vakna tid med.
Visst blev hon fin! Perfekt färg nu till hennes bal, mumma på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0