Första träninspasset 2011

Jag som nog så många andra här i värden, lovade mig själv att 2011 skulle bli ett sundare och aktivare liv. Ja nu Sjutton dagar efter har jag äntligen haft mitt första riktiga träningspass. Sorgligt nog! Men jag gjorde det, det är jag nöjd med. Blev en springrunda på hela 40min, tiden bara sprang iväg. Meditation som bara den, ni vet när man bara svävar iväg i alla möjliga konstiga tankar och minnen. Helt plötsligt stod jag där på dörrtrösklen och flåsa, redan hemma!? Kollar klockan och tänker där ser man. Fin som smör!

Måste klippa mig snart !
Så här kort blev det för ett tag sen, tur att det växt ut ganska så fort.


Vad som saknas nu är långt hår, solbränna och lite motion. Sen är jag redo för sommar, kanske blir en tidigt sommar iår. Vem vet!?

Nu är det läggis, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0