Myslördag

Blev till att äta frukost på ett café i storstaden idag. Så är det när man inte orkar handla ! Hittade ett mysigt fik, bland smågatorna ut mot havet. Gick omkring i några små affärer när det ändå fanns lite tid att bara chilla på.

Nu blir det dock lite träning på det, ska försöka springa lite oftare så jag får en riktig killer-body till Beach 2011. Har dessutom fått ett så sjukt fint underställ av mamma i julklapp. Jag ser dock ut som en rosa michelin-gubbe i det, skitsnyggt jag lovar !? Till och med mamma skrattade lite åt mig när jag tog på mig det första gången, syrran fick ett ljusblått likadant. Dock såg inte hon lika rolig ut, förstår inte varför!?(förnekelse).. I hate that skinny bitch !!

Så här fin är jag nu:


Blir alltid lite bilder där jag fular mig, så kul att leka med den där camen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0