Liseberg '11

Igår gick vi flickor först på stan en runda för att sedan avsluta dagen på Liseberg. Liseberg är sjukt underskattat, blir som tio år igen och springer omkring där som en dåre. Och tro det eller ej men jag vann på chokladhjulet också! Emma, jag och Carrro stod och disskuterade att det går inte vinna på sånt där, sen gick jag fram med två tior och vann. Stod där i total chock och bara vann jag!? Blev en STOR Marabou Schweizernöt. Kul att vi träffade han som stod i lottohuset på ica sen, han bara fnissade åt mig. Som sagt blir som ett barn.

Alla tjejorna.

Lisebergsbanan med syster.

Antonia, Matilda, Carro, Emma och mitt hår.

Flickorna innan Atmo fear.

Hittade Albin Johansson, till höger.

Jag sååå stolt över min vinnst, trötta tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0