Its a good life

Dagarna flyter förbi som ett rinnande vatten, och det blir mest bilder och låtar här på bloggen. Inte riktigt tagit mig tiden att sätta mig ner en stund. Dax för lite uppdatering kanske. Som sagt helgen flög förbi men han med fika med Lollsan, Ljusnefallshäng med pojken och Hunden. Massor med mys alltså!


Denna och förra veckan drog jag även igång med lite träning. Känns att det är dags nu och jag är så peppad, träning känns verkligen kul igen! Äntligen kör vi tre gånger i veckan med fotbollen, sen puschar Mamsen mig lite nu också. Det behövs vill jag lova. Sen i min tur ska jag puscha på Kussen att vi ska dra med varandra till gymmet. Grymt mycket roligare att vara två!
Ps. Runkeeper kan vara den bästa appen ever!

Kommentarer
Postat av: Linda

Använder också runkeeper, så grymt bra!! Man blir lite mer peppad då tycker jag. :)



Hoppas allt är toppen med dig! :)

Kram

2012-01-24 @ 18:15:22
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0