Mexico

Äntligen har vi landat i Mexico efter en helvetes-flygresa! Jag är sällan rädd när jag flyger, men när kanadensiska stormvindar kastar vårt lilla plan som en liten vante höll jag på att svimma. Jag bad till och med till Gud, så allt jag lovade måste jag hålla nu. Jag lovade bland annat gud om jag överlever detta ska jag bli en bättre människa. Ps. Alla ni som är delaktig i mitt liv, Jag älskar er 💕 

Som sagt nu är vi här och vi njuter av värme, sömn och mat. Tror jag aldrig sovit så länge som jag gjort här nere, första natten hela tolv timmar och andra tio timmar. Lite skillnad från de sju jag brukar unna mig där hemma! 

Idag tar vi det väldigt lugnt, vi var uppe tidigt och gick. Hade tänkt och löpa men halsen krånglar, vill inte bli sjuk! Sen blev det frukost och riktigt kaffe för en en gång skull på Starbucks 💕 nu ligget vi och vilar i sängen innan stranden. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0