Viljan att vinna

Min sämsta och bästa egenskap att alltid vilja prestera och vilja vinna. Den egenskaper har lämnat mig i extremt dåligt skick både psykiskt och fysiskt flertal gånger. Träna med avslitna korsband, jobba tolv timmar efter att jag skrotat bilen på E4 och springa lindingöloppet efter två hårda festresor. You name IT! Dumdristigt att inte inse mina gränser. Jag hoppas denna egenskap på något sätt kommer gynna mig i livet.

Var gång jag tävlar utan träning tackar jag den egenskapen. Cirka tio seriösa löppass sen nyår var det dags att seeda sig inför Göteborgsvarvet. En mil, tunga steg, men viljan fanns där! Under 50min skulle jag, 47.57 stannar klockan på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0